|
Post by 2.0_VTS_-99 on Jul 3, 2005 4:37:56 GMT -5
Mitä ootte tehny noille pohjauskumeille kun on perää laskettu "liikaa"?? Mulla ainakin näyttäis makaavan niiden päällä ihan jatkuvasti, ni ei varmaan oo oikeen hyvä juttu... edit: voisko tolla olla jotai tekemistä vas. takakulman kolinan kanssa?
|
|
|
Post by Xsarasterix on Jul 4, 2005 9:45:17 GMT -5
Eikai niille kumeille voi tehdä mitään, tai ei ainakaan kannata pois ottaa Aja aina melkein tyhjällä tankilla niin on muutama milli enemmän pelivaraa ;D Serkkupoika voisi valaista mitä kivaa löyty/tapahtu kun pajalla selvittivät takapään kolinaa. edit: tehdäänkö vaihtokauppa jos mä antasin sulle ylimäärästä korkeutta ja sä mulle vaikka 20mm madallusta ;D
|
|
|
Post by 2.0_VTS_-99 on Jul 4, 2005 10:52:19 GMT -5
En mä kyllä tarvii korkeutta, sori.. Mitäs sieltä takapäästä sit löyty....?:/ Kerro pois vaan.
|
|
SaaraVTS
Uusi jäsen
ex 1.8 VTS
|
Post by SaaraVTS on Jul 4, 2005 16:19:46 GMT -5
akselin laakerit oli menny eikä ne sitä akselia enää auki saaneet et olis saanu vaihettua... nyt sit on matala auto vanhalla akselilla... takapenkille ei mielellään kovin isoja miehiä viitti ottaa :S
edit. voishan noi paksummat sauvat koittaa itte ottaa irti tosta jykevämmästä akselista, jos ne kävis suoraan tohon nykyiseen...
|
|