|
Post by VTSBOY on Sept 4, 2007 7:41:52 GMT -5
|
|
|
Post by Janne on Sept 5, 2007 6:53:59 GMT -5
HaHa... Pirun hyvä video!! Mua rupes naurattaa ku se toinenki meni ohi ;D
Luin ton viestiketjun tuolta Dynamiitti.com sivulta... Ilmeisesti todella järkevää porukkaa käy siellä. Aika lapsellisia oli poikien jutut.
|
|
Ric83
Uusi jäsen
|
Post by Ric83 on Sept 5, 2007 7:41:35 GMT -5
hyvä oli video joo... ;D mut edes dynyn porukat ei kyl pääse suoli24:n tasolle. Siellä meinaan on sellasta autoinsinööriä että... not..
|
|
|
Post by emsii on Sept 6, 2007 9:41:46 GMT -5
Joo toi dynyn porukka on suurimmilta osin aivan helvetin lapsellista porukkaa. Tein oman threadin sinne xsara vts vs typer nii ei menny kauaa ku xsara haukuttiin aivan paskaksi ja volvoa ja typerää ylistettiin. Itse olen juuri pähkäilemässä typeR vai tsport corolla. Kumpainenkin facelifitinä =)
|
|
|
Post by VTSBOY on Sept 6, 2007 10:01:52 GMT -5
terve emsii.
osta mielummin t-sport. se on paljon parempi monessa asiassa. esim: kiihtyvyys, ei puske joka suuntaan kuten typerä, halpa virittää verrattuna typerään. ei noita viritys juttua kannata yhtään kuunnella mitä ne väittää dynamiitissä. ihan naurettaa juttua siellä. eikä totyotaa tarvi repiä koko aika kuten typerää et kulkis edes jonnekkin. molempia olen koittanut. ainoa missä typerä on parempi niin huollon hinnoissa
|
|
|
Post by Janne on Sept 6, 2007 10:29:52 GMT -5
Ai sä Emsii pistät saaran vaihtoon. Onnea sitten vaan uuden auton hankintaan. Toivotaan et saat jonkun hyvän yksilön.
Meikäläistäkin hieman kuummottais vaihtaa autoa mut en taida ihan vielä uskaltaa ku auto on vasta ollu mulla niin vähän aikaa.
Mua huvittaa noi foorumi insinöörit ku siellä höpötellään vaikka mitä. Sitten siellä on niitä tyyppeja jotka sanoo näin; Mut mun isin auto menee sun isin auton ohi!! ;D
|
|
|
Post by emsii on Sept 6, 2007 12:07:01 GMT -5
Joo typerän kävin testaamassa eilen ja ens viikolla pitäis testaa tuo tsportti ja ens viikolla tehdä sitten päätös vaihdosta. Tykkäsin kyllä ctr:stä suurimmilta osin. Ainoastaan alusta tuntui ehkä liian kovalta ;D Miten tsport on halvempi virittää? En kyllä oo ihan täysin selvillä koko vvtli koneestakaan
|
|
|
Post by VTSBOY on Sept 6, 2007 12:36:19 GMT -5
joko lastuttaa tai hommaa turbo ruuvin.
|
|
|
Post by Janne on Sept 7, 2007 1:46:35 GMT -5
Joo vaikee sanoo et onko t-sport halvempi virittää. Vapareitahan ne kumpikin on joten tuskin on mitenkään hirveen halpaa.
Et oo sitten emsii ajatellu mitään turbo konetta??
Monella tuttavalla on ollu typerä. Oon kuullut paljon hyvää ja jonkin verran huonoa autosta. Ite en oo koskaan istunu kyydissä enkä oo koskaan kokeillu joten ite en tiiä.
|
|
|
Post by VTSBOY on Sept 7, 2007 7:50:04 GMT -5
hups. sekoitin ton t-sportin toiseen autoon.
mikset laitata xsaraan turboa. se olisi aika monelle aika yllätys ;D
|
|
|
Post by emsii on Sept 7, 2007 9:39:53 GMT -5
T-sportti on vapari. Sit siitä on kyl jotain versioo kompressoril ja nyt on tulos joku versio mis on remmiahdin ja 232hv muistaakseni. Oon katellu turbojakin. Haluan vaan mahdollisimman uuden auton niin ei oo löydy kivoja turboja ku budjetti on siinä 20k~~. Leonin 1.8t olis ihan ok mut tuntuu et niit on nii paljon...
|
|
|
Post by Janne on Sept 8, 2007 0:59:47 GMT -5
No miten ois Seat Ibiza 1.8t, (sitä uudempaa mallia). Niithän saa melkein just tohon 20 kymppiin ja tosi vähän ajettuja. Eikä niitä ainakaan hirveesti vielä ole ku on sen verran uusi malli. Onhan se hieman pienempi verrattuna leoniin mut...
|
|
|
Post by emsii on Sept 8, 2007 1:59:43 GMT -5
Joo olisin saanu semmosen 21k mil 6000tkm ajettu, ibiza 1.8t FR. Se on vaan niin tyhmän näköne ja pieni auto Näen ens viikolla vasta tuon tsportin, jos se ei miellytä nii otan typeRän sitten. Tsportti on -04, isommat vanteet , alustasarja ja jotain pientä korisarjaa pistelty Ctr tulis ihan vakiona.
|
|
|
Post by Janne on Sept 9, 2007 3:40:49 GMT -5
Siinähän sulla on sitten pähkäiltävää et kumman oikein otat. Kaippa se päätös pitää tehä ihan pers istumalta ;D
|
|
|
Post by emsii on Sept 10, 2007 10:40:07 GMT -5
-04 punanen tsportin rutkale tulee lauantaina. Sitä oli jo hieman laitettu niin oli ihan kivan näkönen, 2v takuu, 4 ovea... Tossa muutama seikka mikä vaikutti päätökseen. Ja ehkä vielä sekin vaikutti, että tuo CTR porukka on nimenomaa melko typeRää porukkaa... ;D
|
|
|
Post by Janne on Sept 10, 2007 13:29:07 GMT -5
Nonni ;D Ei muuta ku onnea uudelle autolle!!! Sehän on aina plussaa ku on takuu vielä voimassa. Nyt sit sait hieman pirteämmän auton. Ei taida 2.0 vts enää pysyä perässä
|
|
|
Post by emsii on Sept 11, 2007 8:48:25 GMT -5
No toivottavasti ei, jos pysyy nii lähtee auto vaihtoo ;D Sit vaan nakertaa jos ja kun tulee typerältä saipaan.. Täytyy heti laittaa vähän lisää virii et pääsee yli 200hv.
|
|
|
Post by Janne on Sept 13, 2007 8:27:05 GMT -5
Pistä sitten emsii jotain kuvia uudesta autosta johonkin ni päästään mekin näkemään se. Heh toivotaan sitten ettei saara pysy perässä Mulla tekis kovasti mieli vaihtaa oma saara johonki turbo peliin mut taitaapi vielä toistaseksi jäädä toiveeksi.
|
|
|
Post by emsii on Sept 13, 2007 11:04:46 GMT -5
Omassa xsarassa oli niin paljon kaikkea pikkuvikaa, ettei enää hermot kestäny. Muutenhan toi oli ihan hyvä auto. No enmä tota vaihda vaikka vts pysyiski perässä ;D En kyllä jaksa uskoa, että ainakaa vakiokunnossa pysyisi. Juu laitan kuvan tai pari kunhan saan sen lauantaina sitten.
|
|
|
Post by Janne on Sept 13, 2007 12:11:34 GMT -5
Juuh on siinä meikäläisenki autossa jonkin verran pientä vikaa. Kyllähän ne hieman ärsyttää mut onneksi on vielä ollut vain pieniä vikoja. Heh no... nyt mulla on ruvennu takapää ihmeellisesti paukkumaan. Jos on enemmän painoa ni tuntuu et joku kallistuksenvakaaja tai joku muu paukkuu siellä ihan hirveesti. Tai jos ajan yksin töyssystä ni se aina paukahtaa joku Ai nii joo ja pakoputki sirittää... varmaan joku sielläkin irti Heh pitäis viedä korjattavaksi mutta kun ei jaksa Minkä kokoset vanteet on corollassa??? Onko hirveestikkin madallettu? Mitäs ajattelit ensi töiksesi vaihtaa autosssa?
|
|
|
Post by emsii on Sept 14, 2007 8:18:33 GMT -5
Eli tohon oli vaihettu vanteet 17" Tooriin, tte madallusjouset, tte etuhelma ja sivuhelmat, tte vaihdevälinlyhennin, tte maski ja jotkut melko kamalat lexustyyliset takavalot. Tekniikasta en tiedä vielä oikee mitää. Sisusta näytti olevan aika vakio kunnossa. Talven aikana pitäis hommaa tuo Aca designin korisarja ja 19" vanteet, siis ensi kesäksi. Täytyy nyt katella sit mitä tässä keksitään... Koulu hommakin selvis nii ei siitä tarvii murehtia = ei koulua ;D Oppisopimushommia nii saa ammatin ja siitä sit ylöspäin.. toivottavasti. Alkuperänen punane väri saa olla tuossa ainakin kulahtamiseen asti, kun noita punasia rollia ei hirveesti näy Laitan huomenna jo kuvan jos ehdin.
|
|
|
Post by emsii on Sept 15, 2007 10:55:37 GMT -5
Tollanen tuli. Ehdin jo saamaa saipaa 325 bemarilta... Hyvin olis jääny mut ei menny kakkonen sisää ku ei ollu viel oikee tottunu tohon vaihteistoo ;D
|
|
|
Post by VTSBOY on Sept 15, 2007 11:01:43 GMT -5
joo taitaa corollas olla vähän erinlainen vaihteisto fiksun näköinen peli
|
|
|
Post by emsii on Sept 15, 2007 11:03:37 GMT -5
Nojuu se on ihan erilainen kyllä. Hemmetin jäykkä ku laitettu vielä tte:n vaihdevälinlyhennin. No täytyy vaan opetella kunnon vaihot
|
|
|
Post by Janne on Sept 16, 2007 4:16:58 GMT -5
Noonni. Uus auto sitten tuli. Onnea vaan uudelle autolle. On kyllä hienon näkönen peli.
Juu pitää ruveta heti reenaamaa. Eihän semmonen käy päinsä et 325 jättää. ;D
|
|
beard
Xsara VTR
Xsara Break 1.9td -98
|
Post by beard on Oct 3, 2007 1:16:21 GMT -5
Sehän on täydellinen Ja väri on kyllä massasta erottuva, nyt kun tuo hopea on nähty... Onneksi olkoon! Laita linkki minne tuut laittamaan kuvia sun muuta.
|
|
|
Post by emsii on Oct 3, 2007 14:19:51 GMT -5
Kiitos Varmaankin tuonne minunautoon menee suurin osa kuvista. Ja varmaan muuallekkin kunhan saan jotain tuohon tehtyäkin
|
|
beard
Xsara VTR
Xsara Break 1.9td -98
|
Post by beard on Oct 3, 2007 15:53:56 GMT -5
Niin no tarviiko tohon mitään ulos päin näkyvää enää tehdäkään mitään
|
|