|
Post by Janne on Jun 11, 2007 11:19:40 GMT -5
Eli tossa viikonloppun kaverilla oli tommonen 1.3 turbo dieseli koeajossa... ;D Minä kun istuin kyytiin niin ajattelin "Ei hemmetti, diisseli". Yllätykseni autossa huimat 90 hevosvoimaa mutta 200nm vääntöä!! Siinä kyydissä istuskellessa ajattelin et pirulauta eihän mun vts pärjää tälle jos otetaan lentävät lähdöt. No mutta sentään paikalta mä sen jättäisin.. Kyl hävettäis jos joku 1.3 tiisseli putputtais meikäläisestä ohi!! Tässä nyt koko pienen elämäni olen aina suosinut bensa koneita mutta nyt iski seinä vastaan. Ei kyllä meikäläinen on tulossa hulluksi ku oikeasti diisseliä mietiskelen.. Toki hyviä puolia siinä on pieni kulutus sekä iso vääntö... mutta sitten tulee se ääni mikä siitä koneestä lähtee.. masentavaa ja ainiin se diisselivero!! Mitäs mieltä muut on?? Oonko tullu ihan hulluksi?
|
|
|
Post by Kai_VTS on Jun 11, 2007 14:16:32 GMT -5
Et! Oikeilla jäljillä olet. Mutta se diesel vero...
|
|
|
Post by Janne on Jun 12, 2007 1:22:52 GMT -5
Tiedän. Helsingin sanomissa tänä aamuna oli artikkeli autoverosta. Siinä jopa mainittiin, että rkp suosisi dieselveron laskemista... ja että muutenkin autoveroa ehkä muutettaisiin vuoteen 2010 menessä.. Sitä odotellessa ;D
|
|