|
Post by Janne on Jun 3, 2008 6:09:33 GMT -5
Ei välttämättä tuu isoa laskua. Vähän riippuu et miten se laakeri/laakerit on menny rikki ja pystytäänkö vaihtamaan siten, että mikään muu ei hajoa. Korjaamolle minulle kuitenkin sanottiin, että laakerit ja taka-akseli + tukivarret on jotakuinkin yhtä eli kaikki meni vaihtoon (kuulemma näitä ranskalaisten ihanuuksia). Itse laakerit ei hirveästi maksa joten jos pelkän laakerin/laakerit vaihdat ni ei pitäis suht kohtuullisesti päästä.
Kannattaa kuitenkin vielä varmistaa jostain korjaamolta kuinka paljon tulisi maksamaan ja että joudutaanko jotain muuta myös vaihtamaan kuin vain pelkästään ne laakerit.
|
|
|
Post by gandhi1 on Jun 9, 2008 1:48:27 GMT -5
Joo ei kannata pitkittää. Meikäläiseltäkin nyt löytyy kokemusta kyseisestä. Vasemman puoleinen takalaakeri oli väljä joten vaihtoon meni kummatkin takalaakerit, taka-akseli sekä kummatkin takatukivarret ;D hintaa koko toimenpiteelle tuli vain 654 euroa. Mut eipähän nitise ja natise enää. Missä toi remppa makso ton 654e?on meinaan sama remontti edessä,
|
|
|
Post by Janne on Jun 9, 2008 2:00:22 GMT -5
Mä käytin autoni semmosessa paikassa kun autorekara. Kyseinen paikka sijaitsee Itä-Helsingissä, herttoniemessä. Tekevät vain ja ainoastaan sitikoita joten ihan osaavia kavereita ovat.
|
|
stefa
Uusi jäsen
|
Post by stefa on Aug 5, 2008 11:37:55 GMT -5
Onko kukaan tehnyt tuota vaihtoa ihan omalla tiedolla taidolla?
|
|